שירותי השכרה ומכירת מכולות

שירותי השכרה ומכירת מכולות לצורך אחסון

רוצים להשכיר או לקנות מכולה? חייגו עכשיו ותקבלו הצעה תחרותית! 072-3969851

מהי מכולת אחסון?

מכולה (קונטיינר) היא יחידה גדולה בצורת תיבה שעשויה לרוב ממתכת וניתן להטעינה על כלי תחבורה שונים, כמו מטוסים, משאיות, רכבות וספינות משא.

ישנם שני סוגים עיקריים של מכולות: מכולות רגילות ומכולות קירור. יחידות אחסון אלה משמשות פתרון מצוין עבור חברות ועסקים רבים המעוניינים לבצע שילוח, הובלה או אחסון בטוח שלהן לתקופת זמן קצרה או ארוכה.

סוגי מכולות למכירה ולהשכרה

כרגע ברשותינו במלאי מכולות משומשות בגודל 20 רגל ו 40 רגל לצורך השכרת מכולה וקנית מכולה.

מכולה 20 רגל  שזה 6.10 מטר

מכולה 40 רגל  שזה 12.20 מטר

תוכן עניינים

למה דווקא מכולות?

מכולות עשו מהפכה במערכי האחסון, ההובלה והשינוע בכל רחבי העולם, וכיום הן מהוות פתרון מהיר וזמין להובלת טובין בקלות ממקום למקום בארץ ובחו"ל.

המכולה כפי שאנו מכירים אותה היום הומצאה ב-1955 על ידי מלקולם מקלין (רשומה כפטנט). אחת הסיבות המרכזיות שבגללן מכולות נכנסו לשימוש קבוע באופן גלובלי היתה ההובלה המוצלחת והיעילה של ציוד לוגיסטי לחיילים אמריקאים בוייטנאם בזמן המלחמה. צי התובלה של מקלין שהוביל את הציוד הצליח לקצר את זמן השינוע מ-54 ל-17 יום בלבד!

בנוסף, הובלה של סחורות במכולות אחסון סגורות העלתה את רמת האיכות והבטיחות של מערך השינוע. אם בעבר המטענים במכולות היו חשופים למי שצפה בהן מהצד וכך אפשר היה לדעת מה יש בהן, היום השינוע נעשה במכולות שאטומות מכל צדדיהן. פתרון זה מצמצם באופן משמעותי את כמות הסחורות שנגנבות במהלך הובלתן.

 

למי השירות שלנו מתאים?

לכל מי שרוצה להשתמש במכולות כדי להוביל סחורה, לאחסן ציוד או כמחסן שאפשר לשמור בו דברים עבור העסק ו/או הבית. בנוסף, ניתן להשתמש במכולות גם כמשרדים או כמבני מגורים. לדוגמה, מכולות שהוסבו למשרדים באתר בנייה הניתנים לשינוע מנקודה אחת לאחרת לפי הצורך.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אצלנו, במחסנים לוגיסטיים, תוכלו לקנות או לשכור מכולות במצב מצוין לשימוש פרטי או עסקי. בנוסף, נוכל להוביל את המכולות שלכם לכל מקום בארץ, לסייע לכם בשליחתן לחו"ל ולשנע אותן מהנמלים היישר אל העסק או הביתם שלכם.

רוצים לאחסן אצלנו את הסחורה שלכם במכולות? אין בעיה. אנו מעניקים ללקוחות שלנו שירותי אחסון במחסנים הלוגיסטיים המתקדמים שלנו.

אנו מציבים לרשותכם מכולות עם או בלי קירור, ונותנים לכם גמישות בכל מה שקשור לזמני אחסון מתוך רצון שהסחורה שלכם תהיה נגישה עבורכם מתי שאתם צריכים אותה.

רוצים להשכיר או לקנות מכולה במחיר תחרותי? חייגו אלינו עכשיו! 072-3969851

שאלות ותשובות לגביי מכירה והשכרה של מכולות

אנו מוכרים מכולות שהיו בשימוש זאת אומרת מכולות יד שניה.

מחיר המכולות הוא דינאמי ומשתנה כל הזמן למשל עכשיו בשנת 2021 המחירם עלו כי יש מחסור במכולות 

ברשותינו צי משאיות ותוכל לבחור או להביא את המשאית שלך או שאנחנו נוביל לך את המכולה.

בהחלט! תוכל לשכור את המכולה לתקופה מחודש עד מתי שתצטרך אותה. 

כן, אין בעיה רק חשוב שהשטח שעליו תהיה מונחת המכולה יהיה שטח מפולס ישר ככל האפשר. במידה והשטח לא ישר דלתות המכולה לא יסגרו או יפתחו.