הובלת מכולות קירור

שירותי ההובלות שלנו זמינים עבורכם מסביב לשעון!

מהי מכולת קירור?

מכולת קירור (או ריפר, בקצרה) היא יחידת אחסון עם אפשרות לקירור. מכולה זו דומה למקרר גדול שעובד על חשמל, ומיועדת לשינוע סחורה שזקוקה לבקרת טמפרטורה, כמו תרופות, מוצרי מזון וחומרים רגישים אחרים.

יחידת הקירור שמובנית במכולה מופעלת בעיקר על ידי חשמל שמוזרם ממקור חיצוני, בין אם באוויר, ביבשה או בים. כשהמכולה נמצאת בדרכים על משאית או נגרר, הגנרטור שלה מספק את החשמל ליחידה.

ישנן מכולות קירור שמצוידות במערכות קירור במים. מערכות אלה מאפשרות קירור במקרים שבהם המכולה נמצאת בבטן האונייה ואין אפשרות לאוורר החוצה את החום שפולטת יחידת הקירור שלה.

החיסרון הבולט במכולות עם מערכת קירור במים הוא שהן יקרות מאוד, וזו הסיבה שבאוניות בימינו ישנם מתקני אוורור המאפשרים להוציא את האוויר החם מבטן האונייה. מתקני אוורור אלה מבטלים את הצורך להשתמש במערכות קירור במים.

פרט שאולי לא ידעתם: מכולות קירור השפיעו בצורה מכרעת ונרחבת על התגבשותו של עולמנו ככפר גלובלי אחד גדול, שכן הן מאפשרות לנו ליהנות מהתוצרת המקומית של מדינות רבות ואף רחוקות מאוד.

כיצד נעשית הובלת מכולות קירור?

כיום הובלת מכולות קירור היא הדרך הבטוחה והנוחה לשינוע מטענים מן הסוג הזה. למעשה, זו צורת ההובלה הנפוצה ביותר להעברה של מטענים בקירור ברוב מדינות העולם, והיא נעשית באמצעות מטוסים, ספינות ומשאיות.

 

מכולות קירור הן בעלות מבנה עמיד, והחומרים שמהן הן עשויות ושטח האחסון הגדול שלהן מאפשרים הובלה חלקה ובטוחה של מטענים רבים.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

מחפשים שירות הובלת מכולות מקצועי ואמין? הגעתם למקום הנכון!

חברת מחסנים לוגיסטיים נותנת לכם פתרון מלא (in house) של הובלות ואחסון סחורה.

מה זה אומר?

אנו מובילים עבורכם מכולות באמצעות מערך לוגיסטי שכולל את הנהגים והמשאיות שלנו, ולכן אין לנו צורך בגורמים נוספים של חברה חיצונית. בצורה זו אנחנו יכולים לספק לכם שירות הובלות במחירים נוחים יותר.

 

שירות ההובלות שלנו מאפשר לכם לשנע מכולות מכל נמל בארץ ישירות אליכם לבית העסק או לאחסון במחסנים הלוגיסטיים שלנו, וכן להוביל אותן אל הנמלים בעת הצורך. בנוסף, תוכלו גם לאחסן את המכולות שלכם אצלנו עד למועד שבו תרצו לשלוח אותן לחו"ל.

שירותי ההובלות שלנו זמינים עבורכם מסביב לשעון! חייגו עכשיו 072-3969851