שירותי אחסנה בצפון

שירותי אחסנה בצפון

בעל עסק ,מפעל , יבואן וכו' . אם אתה בעל סחורה אתה יודע שהחלק החשוב ביותר להצלחה בתהליך הינו האחסנה והשינוע.

שירותי אחסון הסחורה שלך הם מרכיב חיוני בשרשרת האספקה: לכן  אנו חברה של מחסנים לוגיסטים נותנים גם שירותי אחסנה בקריות ושירותי אחסנה בצפון ואנו מספקים פתרונות לאחסון טובין המותאמים באופן מושלם לדרישותיך, כמו גם לסוגי המוצרים שאתה מפקיד אצלנו.
לאחר קבלת הסחורה וזיהויה, היא תאוחסן באזור המחסן שלנו שיוקצה אך ורק לכם. המוצרים הגדולים והמגושמים יאוחסנו על משטחים והקטנים יותר יאוחסנו על מדפים או בארוניות. בכל מקרה אנו מבטיחים את יעילות האחסון של הסחורה שלך על מנת לאפשר גישה קלה לאחר מכן, כלומר בזמן הכנת ההזמנות ואריזת המוצרים שתוכלו בקלות ויעילות למצוא את הסחורה הרצויה .

לפרטים ומידע נוסף צור קשר 072-3969851


בשירותי אחסנה בקריות כל מיקום מזוהה, ובכך מאפשר ניטור מדויק של הסחורה שלך בזמן אמת.
אתה רוצה לבצע ספירת מלאי של הסחורה שלך? אנו נספק  לך את כלי המחשוב הדרושים, כמו גם את התמיכה של אחד מאנשי הלוגיסטיקה המיומנים שלנו, שיסייעו לך במשימה זו. בעזרת עיבוד המידע בזמן אמת, אתה יכול לגשת למלאי הסחורה שלך ולבדוק את רמתו, ותוכל גם לעקוב אחר מצב ההזמנות הנוכחיות שלך בכל עת.

אתר האחסנה שלנו מאובטח ומנוטר על ידי מאבטח 24 שעות ביממה. כך תוכלו להפקיד אצלנו בבטחה את ניהול ואחסנת הסחורה שלכם.
אנו מאחסנים את הסחורה על פי המאפיינים הספציפיים שלה ועל פי והקריטריונים שלך: הפתרונות האישיים שלנו לאחסון מבטיחים את האפקטיביות של ההתארגנות הלוגיסטית שלך.

אצלנו תקבל פתרון לוגיסטי מקיף עבור פעולות הייבוא ​​והייצוא שלך, כולל אחסנה במחסן הערובה שלנו והפצת הסחורה שלך.
 אנו נאסוף את הסחורה שלך ונעביר אותה למחסן הערובה שלנו כדי לבצע את נהלי המכס הרלוונטיים.
 אנו מטפלים בהובלה בינלאומית, משלוח ומשלוח אווירי, בהתבסס על הצרכים שלך ושל המשלוחים שלך.
 אנו מטפלים בשחרור מכס דרך רשת עמילי המכס שלנו.
  אנו מעבירים את הסחורה ליעדה הסופי. פנה אלינו עוד היום ואנו נבצע  את כל הסידורים הדרושים כך ששרשרת האספקה ​​תעבור באופן משביע רצון מנקודת המוצא  אל האחסון, התיוג ומשם לשלב ההפצה שלאחר מכן. מערכות המחשוב שלנו מאפשרות לנו לשלוט הן בתשומות והן בתפוקות של מוצרים בפירוט מרבי ובזמן אמת.



מחלקת שירות הלקוחות שלנו מוכנה לייעץ לך באופן אישי בכל הקשור לעיבוד וניהול המטענים והסחורה שלך, בנוסף לספק פתרונות מהירים, יעילים ומקצועיים לייעול המשאבים שלך.