שירותי אחסנה בצפון

שירות אחסנה בצפון – מתי גם אתם צריכים אותו?

הפעילות העסקית שלכם מבוססת על סחורה. מבלי שיש ברשותכם סחורה, הרי שאין לכם מה להציע לקהל הלקוחות שמניע את הפעילות שלכם. בבית העסק שלכם, מוצעים שלל מוצרים שאותם אתם מוכרים לקהל הרחב, אך "מאחורי הקלעים", ישנה עוד סחורה שתוציאו אל החנות רק כשהמדפים יתרוקנו. כידוע, לא לכל העסקים ישנו מחסן צמוד שבו מאוחסן המלאי, ולכן הם צריכים שירות חיצוני של אחסון סחורות.

מדוע חשוב שגם לכם יהיה שירות אחסנה קבוע ועל פי אילו פרמטרים כדאי לבחור אותו?

אתם מתפעלים חנות אונליין? יש לכם היכן לאחסן את הסחורה!

בשנת 2020, לא מעט חנויות פועלות במתכונת אונליין. מה זה אומר? שאת המוצרים שאתם מציעים למכירה, אתם מציעים דרך אתר אטרקטיבי ולא דרך חנות פיסית-"מסורתית". המון פעמים החנות מתופעלת מתוך ביתו של המוכר, מה שמעניק יתרון וגם חיסרון:

  • חיסכון אדיר בכוח אדם ובדמי השכירות
  • מצד שני, אין מקום בבית לאחסנת כל הסחורה

אז זהו, שאתם לא צריכים לדאוג! כל מה שאתם צריכים הוא לחבור לחברה המציעה שירות של אחסנה לוגיסטית או מחסן לוגיסטי לחנויות אינטרנטיות. לא משנה אם אתם מוכרים ציוד כושר, ספרים, צעצועים מוצרי חשמל, רהיטים, פריטי לבוש או נרות לבית – תוכלו לאחסן אותם וליהנות מעסק פעיל.

באפשרותכם לאחסן את הציוד ולהוציא אותו על פי דרישה – של הלקוחות ושלכם. מאחר וישנו שירות אחסנה זמין לכם, אתם יכולים להרחיב את מנעד הפעילות שלכם ולהמשיך לייבא סחורה נוספת שתמכרו. שירותי אחסנה בצפון מאפשרים גם לכם להרחיב את הפעילות שלכם!

עבור תרופות, מזון וקוסמטיקה: אחסנה בקירור

חשוב מאד: לפני שאתם בוחרים בחברת אחסנה שתשמור על המלאי שלכם, חשוב שגם אתם תשאלו את עצמכם: האם ישנם תנאי אחסנה מיוחדים שהסחורה שלכם זקוקה להם? המון פעמים התשובה חיובית. כך לדוגמא, במידה ואתם עוסקים בענף המזון, התרופות או הקוסמטיקה, הרי שישנם תקנים ברורים שעליכם להיצמד אליהם. התנאי הבסיסי ביותר הוא לאחסן את הסחורה בקירור, מה שמצריך מכם למצוא זה

מחסן קירור או חברה המציעה שירות של אחסנה בקירור.

תנו עדיפות לחברה שאיננה דורשת בהתחייבות

הפעילות שלכם מאד דינאמית, כך שקשה לכם מאד להתחייב לחוזה הקושר אתכם לתקופה ארוכה. האחסנה שלכם בשטחי האחסון היא זמנית: בעת שהמדפים שלכם בחנות יתרוקנו, תוציאו את המלאי מהמחסן ותציעו אותו לקהל שלכם. זו הסיבה שכדאי מאד לבחור בחברת אחסנה בצפון, שאיננה מגבילה אתכם, אלא להפך: מאפשרת לכם שירות אחסנה חודשי מבלי שאתם נדרשים לחתום על תקופת התחייבות.

אז מי שומר על הסחורה שלכם?

במכולות ומחסנים, מאוחסן ציוד רב שערכו הכספי גבוה. לפני שאתם מאחסנים את הציוד שלכם, הבטיחו מעל לכל ספק כי יש מי ששומר על אזורי האחסנה. כשמדובר על מכולות גדושות בציוד לדוגמא, הסטנדרט הוא אבטחה במתכונת של 24 שעות. תנו עדיפות ברורה לחברה שאכן מספקת שירותי שמירה, למען השקט הנפשי שלכם.

נשמח לתת מענה בכל תחום הלוגיסטיקה בישראל צרו קשר ללא התחייבות 072-3969851