שירותי אחסנה בטבריה

טלפון טבריה
טלפון טבריה

שירותי אחסנה בטבריה 

 

לחברתנו שטחי אחסנה באזור פארק תעשיות קדמת גליל שנמצא באזור טבריה, מחסנים לאחסנה מקורה בטבריה  ומאובטחים ע"י שומר בפארק תעשיות קדמת גליל..

המחסנים שלנו משרתים כבר שנים רבות מפעלים ועסקים אשר מחפשים שרותי אחסנה אמינים באזור טבריה והסביבה ובמחיר נוח ותחרותי.

ניתן לאחסן במחסנים שלנו סחורות מסוגים שונים, ציוד של מפעלים ומשרדים לטווח קצר וארוך.

אחסנה בטבריה במשטחים

חברות רבות רוצות לאחסן את הציוד שלהם על משטחים, בצורה זו ניתן לפרוק ולהעמיס את הסחורה בצורה בטוחה ומהירה ע"י הצוות המלגזנים המיומנים שלנו אשר יפרוקו את המשטח במהירות מהמשאית, יעביר אותו לאחסון ובמיקום מדויק שיינתן לו ע"י תוכנת הניהול החכם שלנו, וכך נדע לשלוף לכם את המשטח בעת הצורך ולהעמיסו למשאית בזמן קצר ביותר

מחסניים לוגיסטטים בטבריה

אנו מספקים שירות של אחסנה לוגיסטית או מחסן לוגיסטי לחנויות בטבריה. לא משנה אם אתם מוכרים ציוד כושר, ספרים, צעצועים מוצרי חשמל, רהיטים, פריטי לבוש או נרות לבית – תוכלו לאחסן אותם וליהנות מעסק פעיל.

באפשרותכם לאחסן את הציוד ולהוציא אותו על פי דרישה – של הלקוחות ושלכם. שירותי אחסנה בטבריה למפעלים מאפשרים גם לכם להרחיב את הפעילות שלכם!

תנו עדיפות לחברה שאיננה דורשת בהתחייבות

הפעילות שלכם מאד דינאמית, כך שקשה לכם מאד להתחייב לחוזה הקושר אתכם לתקופה ארוכה. האחסנה שלכם בשטחי האחסון היא זמנית: בעת שהמדפים שלכם בחנות יתרוקנו, תוציאו את המלאי מהמחסן ותציעו אותו לקהל שלכם. זו הסיבה שכדאי מאד לבחור בחברת אחסנה בטבריה, שאיננה מגבילה אתכם, אלא להפך: מאפשרת לכם שירות אחסנה חודשי מבלי שאתם נדרשים לחתום על תקופת התחייבות.

נשמח לתת מענה בכל תחום הלוגיסטיקה בטבריה והסביבה צרו קשר ללא התחייבות 

 

לגביי מחסנים בטבריה צרו קשר לנייד זה

טלפון טבריה